دسته‌بندی نشده

خودروبر حرفه ای چه ویژگی‌های دارد؟

سابقه فعالیت:

همه این مثل پرکاربرد را شنیده ایم که کار نیکو کردن از پر کردن است. بنابراین یکی از آیتم‌های بسیار مهم در تشخیص صلاحیت یک مجموعه خدماتی داشتن سابقه فعالیت مفید و موثر در آن حوزه می‌باشد.

مجموعه ما با ۲۵ سال سابقه درخشان ارائه خدمات در حوزه تعمیر و حمل خودرو، افتخار می‌کند که در طی سالیان متوالی در خدمت شما بزرگواران بوده است و تمام تلاش خود را در جهت بهبود کیفیت و تخصصی بودن خدمات خود نموده است. این مجموعه در طول سال‌های خدمت خود علاوه بر خدمت رسانی به سراسر تهران را که جزو نزدیکترین مناطق به خود می‌باشد را در اولویت ارائه خدمات خود قرار داده است.

رزومه کاری:

بعد از سابقه فعالیت، بررسی رزومه کاری مجموعه و واحدهایی که بطور مستقیم و غیرمستقیم با مجموعه مورد نظر همکاری دارند هم می‌تواند در انتخاب مناسب کمک کند. رزومه کاری می تواند به عنوان معیار مناسبی برای شناسایی خودروبر حرفه ای و معتبر محسوب شود.

مجموعه ما در طی سال‌های فعالیت خود افتخار همکاری با شرکت‌های امداد خودروی ایران، امداد خودروی سایپا، خدمات پس از فروش سایپا یدک، شرکت کانون جهانگردی و ایران گردی و بنیاد تعاون ناجا در خصوص جمع آوری و حمل خودروهای توقیفی و تصادفی و خراب را داشته است. برای مشاهده نمونه کارهای ما می تواند به صفحه نمونه کار مراجعه نمایید.

سرعت عمل:

یکی از عوامل تاثیرگذار در کیفیت خدمات ارائه شده توسط مراکز حمل خودرو، مدت زمان صرف شده از لحظه درخواست خدمات تا زمان دریافت می‌باشد. بطور قطع هرچه این فاصله زمانی کوتاهتر باشد مشتری رضایت بیشتری خواهد داشت.

مجموعه ما با دراختیار داشتن تیمی تخصصی و چندین خودروبر، ارائه خدمات تخصصی حمل خودرو به سراسر ایران را در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت تضمین خواهد کرد.

در دسترس بودن:

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب خودروبر، در دسترس بودن و سهولت استفاده از خدمات می‌باشد.

مجموعه ما بطور ۲۴ ساعته و در تمام ایام سال آماده ارائه خدمات در حوزه مشاوره، تعمیر خودرو در محل و حمل خودرو به سراسر ایران می‌باشد. برای دریافت خدمات علاوه بر مراجعه حضوری امکان تماس با مجموعه از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل، وب سایت، شبکه‌های اجتماعی از جمله واتساپ و اینستا وجود دارد. برای دریافت اطلاعات تماس به برگه تماس با ما مراجعه نمایید.

تجهیزات:

همانطور که در مقالات گذشته نیز اشاره شد استفاده از تجهیزات پیشرفته حمل خودرو لازمه یک خودروبر حرفه‌ای و معتبر محسوب می‌شود. با توجه به افزایش قیمت خودرو و طراحی‌های ویژه و به روز خودروهای امروزی، حمل خودرو با حساسیت‌های بیشتری مواجه شده است و لازم است برای حمل خودرو از مراکزی که مجهز به تجهیزات پیشرفته هستند خدمات دریافت نمایید.

مجموعه ما با استفاده از تیم تخصصی، تجهیزات به روز دنیا، داشتن استانداردها و گواهینامه‌های مورد نیاز در حوزه حمل خودرو، حمل خودرو را در شرایطی ایمن تضمین می‌نماید. خودروبر برای جلوگیری از هرگونه حرکت اضافی خودرو و مهار آن بر روی خودروسوار از چرخ گیر و لانچر استفاده کرده و سعی نموده است تا بیشترین میزان اصطکاک بین لاستیک و سطح کفی را ایجاد نماید تا از این طریق از ایجاد فشار و ضربه به خودرو جلوگیری نماید. رضایت شما هدف اصلی ماست.

ارائه بیمه نامه:

با وجود تمامی اقدامات در جهت حمل خودرو به شیوه ایمن اما باز هم احتمال وجود حادثه و خسارت وجود خواهد داشت. در چنین شرایطی ارائه بیمه حمل خودرو موجب آسودگی خاطر افراد خواهد شد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *